25 mars 2012

Den senaste tiden i bilder...

Min nya frisyr. Jag är mycket nöjd!
Lite vårkänslor...

Längtar tills det är dags att plantera! En del har jag för-sått och det spirar redan i minidrivhuset.

Den fula, slitna tapeten får nu se sin sista solstråle. Arbetet påbörjat...

Vardagsrummet med gardinlösning innan...


... och nu efter. Tyget till gardinerna har jag haft i ett år i väntan på takskena.

Bakom gardinerna går det att dra fram lameller mot insyn.
Igår var vi och köpte/hämtade en friggebod. Tack pappa för att du hade möjlighet att låna lastbil med kran på så kort varsel!

Maya följer arbetet och morfar styr kranen som satt på lastbilen.


De vi köpte friggeboden av hade ett sånt fint garage att jag var tvungen att ta en bild.

1 kommentar:

  1. Vad bra det blev med gardinerna! Jättevackert!

    Jäklar vad länge sen vi sågs nu. Tiden flyger iväg och det har varit så mycket krasslighet för oss, och säkert för er också så det har inte varit klokt..
    Men förhoppningsvis går vi mot ljusare tider, både bildligt och bokstavligt.
    Snart vårhäng i trädgården hoppas vi på.

    Massa kramar!

    SvaraRadera